Rekrutacja

Warunki rekrutacji

Rekrutacja kandydatów na Podyplomowe Studia Zarządzanie Bankiem Spółdzielczym jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych i odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń oraz założenia kompletnych dokumentów.

Termin rozpoczęcia studiów 26 lutego 2022 roku przy ul. Nowoursynowskiej 166 w Warszawie („mapa i plan kampusu”)

Szczegółowe warunki rekrutacji na Studia Podyplomowe „Zarządzanie Bankiem Spółdzielczym”

 

Kandydaci składają następujące dokumenty:

  • Formularz zgłoszeniowy;
  • Wypełnioną klauzulę RODO;
  • Odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą kandydat składa oryginał dyplomu oraz jego tłumaczenie na język polski potwierdzony przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu
    lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego;
  • Dowód wpłaty pierwszej raty, jeżeli płatność następuje w ratach, lub wpłaty całości w przypadku opłaty jednorazowej                              Numer konta odbiorcy – SGGW w Warszawie:
    Bank Polska Kasa Opieki S.A.
    71124060031111000049438060
    z dopiskiem „kod studiów 507-10-080100-T00157-99, Studia Podyplomowe Zarządzanie Bankiem Spółdzielczym, imię i nazwisko kandydata, całość lub I/II rata”

Minimalna liczba uczestników dla uruchomienia edycji wynosi 25 osób.

Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,

Wydział Ekonomiczny,

Podyplomowe Studia Zarządzania Bankiem Spółdzielczym,

ul. Nowoursynowska 166, bud. 3, pok. 6; 02-787 Warszawa

Zakończenie rekrutacji następuje na minimum 1 tydzień przed rozpoczęciem semestru, w którym uruchamiana jest dana edycja studiów podyplomowych.

Kwalifikacja odbędzie się na podstawie złożonych kompletnych w/w dokumentów.

Regulamin
REGULAMIN STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
W SZKOLE GŁÓWNEJ GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

Informacje dla osób zainteresowanych otrzymaniem faktury VAT

(Podstawa prawna – Uchwała nr 20 – 2013/2014 Senatu SGGW w Warszawie z dnia 16 grudnia 2013 r oraz art. 99 ust. 3 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym Dz. U. z 2012 r. poz. 572 z późn. zm. oraz § 60 pkt 17 Statutu SGGW w Warszawie)

  • Faktury za opłaty związane z usługami edukacyjnymi będą wystawiane wyłącznie na pisemny wniosek Słuchacza złożony za pośrednictwem Sekretariatu Studiów Podyplomowych do Kwestury SGGW. (Wypełniony punkt 13 Kwestionariusza Zgłoszeniowego na Studia Podyplomowe – dotyczy opłaty wpisowego oraz wypełniony punkt 13 Kwestionariusza Osobowego – dotyczy opłaty czesnego).
  • Osoby, za które czesne opłacił zakład pracy, zobowiązane są w ciągu 7 dni od dnia zapłaty dostarczyć do Sekretariatu Studiów Podyplomowych informację z prośbą o wystawienie faktury za czesne włącznie z potwierdzeniem zapłaty za studia. Na tej podstawie zostanie wystawiona przez Kwesturę SGGW faktura dla zakładu pracy i wysłana listem poleconym.
  • Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty.
  • Faktury wystawiane będą najpóźniej w ciągu trzech miesięcy, licząc od końca miesiąca w którym dokonano wpłaty. W wystawionej fakturze nabywcą będzie student zaś płatnikiem zakład pracy lub instytucja dokonująca wpłaty.
  • Po upływie trzech miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym dokonano wpłaty faktury nie będą wystawiane przez Kwesturę SGGW w Warszawie.